N18 საჯარო სკოლა
სოციალური
პროექტი: „ქართული ეროვნული ტრადიცია“
ხელმძღვანელი:
მზევინარ კონცელიძე
2017-2018
მე-4 კლასი
1.პროექტის სახელწოდება
: „ქართული ეროვნული ტრადიცია“
|
2.პროექტის ავტორი
: მზევინარ კონცელიძე
|
3.მონაწილეები
: მე- 4 კლასის
მოსწავლეები
|
4. პროექტის აქტუალობა
: მიუხედავად იმისა,რომ
სამოქალაქო განათლების ახალი საგნის „ მე და საზოგადოების „ მიმართულებით განიხილება
ეს თემა„ქართული ეროვნული ტრადიცია“ ინტერესი იმდენად დიდი იყო
, რომ საჭიროდ ჩავთვალე ბავშვებთან მემუშავა ამ თემის ირგვლივ უფრო ამომწურავად და
ვრცლად. ეს ხელს შეუწყობს კულტურული განათლების ამაღლებას, მოსწავლეთა შორის ემპათიას.
|
5.პროექტის მდგრადობა
: პროექტის მდგრადობა გარანტირებულია, რადგან ამით
მოქალაქეობრივი ცნობიერების ამაღლება-ჩამოყალიბება ხდება და იგი ასევე საინტერესო,
სახალისო და ინოვაციური სწავლების სტილია,რადგან ამ დროს მოსწავლეები ეცნობიან ერთმანეთის
ოჯახის წევრებს. ეცნობიან საინტერესო ეპიზოდებს
სხვა ოჯახის წევრებისგან. სწავლობენ სხვათა ტრადიციებს.
|
6.პროექტის
ამოცანები :
1.
პროექტის დაგეგმვა.
2.
მონიტორინგის
ჯგუფის შექმნა.
3.
ვიზიტი ოჯახებში.
4.
სხვადასხვა ოჯახის ტრადიციების გაცნობა.
5.
პროექტის შედეგების
პრეზენტაცია .
|
7.განხორციელების ვადები : 4 – 29
მარტამდე.
|
8. პროექტის მისაღწევი
მიზანი:
.
მოსწავლეებში კვლევა-ძიების უნარ-ჩვევების განვითარება:
.
კრიტიკული აზროვნების განვითარება;
.
მოსწავლეებში გუნდური მუშაობის ,თანამშრომლობის და კომუნიკაბელურობის უნარების
განვითარება.
. ქართული
ეროვნული ტრადიცპატივისცემა .
|
9.ამოცანების
განსახორციელებლად საჭირო აქტივობები :
ამოცანა 1.
მომზადება- პროექტის თემისა და მიზნის განსაზღვრა კლასის დაყოფა ჯგუფებად.
2. დაგეგმვა- მასწავლებლის კონსულტაცია,ინფორმაციის
მოძიებისა და ანალიზის განსაზღვრა.
3. კვლევა- საჭირო
ინფორმაციიის შეგროვება და კითხვარი ქართული
ეროვნული ტრადიციებთან დაკავშირებით სადაც მოახდინეს ანკეტური გამოკითხვა
4. ჩანახატების პრეზენტაცია თემაზე: ქართული ეროვნული ტრადიციები“
5. დისკუსია-
„ რომელი ტრადიცია მოგწონთ „
|
11.მონიტორინგი:
მონიტორინგი მოხდება გზადაგზა, ყოველი ეტაპის შემდგომ,
გათვალისწინებული იქნება რეკომენდაციები.
12.ინდიკატორები:
მოსწავლეთა უკუკავშირები, პროექტის ხელმძღვანელის
ანგარიში განხორციელებული საქმიანობების შესახებ.
|
13.რისკები
და ხარვეზები:
. ტექნოლოგიური
პრობლემა,( ელექტრო ენერგიის გათიშვა).
. უამინდობა .
. ინფორმაციის სიმწირე.
. მოსწავლეთა მხრიდან გაცდენა ავადმყოფობის
ან სხვა მიზეზით.
|
14.პროექტის
მისაღწევი შედეგები:
. შეძლებენ
დამოუკიდებლად გადმოსცენ და ისაუბრონ ქართული
ეროვნული ტრადიციებზე.
. ჩამოუყალიბდებათ სოციალურ- კულტურული და მოქალაქეობრივი
ცნობიერება.
|
რეფლექსია
მეტად საინტერესო გამოდგა სოციალურ
პროექტზე, თემით: ,, ქართული ეროვნული
ტრადიციასთან “ მუშაობა. პატარები დიდი ენთუზიაზმით
ჩაებნენ მასში.
აღნიშნული პროექტი დაეხმარა პატარებს
დამოუკიდებელი, შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნების ჩამოყალიბებაში. მოსწავლეებს
გამოუმუშავდათ კოლაბორაციის, კვლევის, დაგეგმვარების, პრეზენტაციის უნარ-ჩვევები.
პროექტზე მუშაობის პერიოდში მოსწავლეებმა პასუხი გასცეს შეკითხვებს, სადაც
ძირითადი ცნებები იყო: ქართულ ეროვნულ
ტრადიციასთან
მუშაობის პროცესში თითოეული მათგანი
აკეთებდა საქართველოს სხვადასხვა კუთხეების
შესახებ პრეზენტაციას, მათ მოჰქონდათ ფოტოები
ისტ-ის ტექნოლოგიებს.
ბოლოს მოეწყო დისკუსია ქართული ეროვნული ტრადიციის შესახებ.
დასკვნით ეტაპზე , მომზადდა პოსტერი
„ფოტორეპორტაჟი“, სლაიდ შოუ „ჩემი წინაპრები“, ...
პროექტი დადებითად შეფასდა, რადგან დაწყებით კლასში ამ პროექტის განხორციელება საჭიროებდა მეტ დახმარებას, პატარებს დამოუკიდებლად,
გაუჭირდათ პროექტის დაცვა, პრეზენტაცია
.
Комментариев нет:
Отправить комментарий