სოციალური პროექტი: „ქართული ეროვნული ტრადიცია“





                                        N18  საჯარო სკოლა
სოციალური პროექტი:  „ქართული  ეროვნული ტრადიცია“
ხელმძღვანელი: მზევინარ კონცელიძე
2017-2018
მე-4  კლასი


 
1.პროექტის სახელწოდება :   „ქართული  ეროვნული ტრადიცია“

2.პროექტის ავტორი :   მზევინარ კონცელიძე
3.მონაწილეები :   მე- 4   კლასის მოსწავლეები

4. პროექტის აქტუალობა :   მიუხედავად იმისა,რომ სამოქალაქო განათლების ახალი საგნის „ მე და საზოგადოების „ მიმართულებით განიხილება ეს თემაქართული  ეროვნული ტრადიცია“ ინტერესი იმდენად დიდი იყო , რომ საჭიროდ ჩავთვალე ბავშვებთან მემუშავა ამ თემის ირგვლივ უფრო ამომწურავად და ვრცლად. ეს ხელს შეუწყობს კულტურული განათლების ამაღლებას, მოსწავლეთა შორის ემპათიას.
5.პროექტის მდგრადობა :   პროექტის მდგრადობა გარანტირებულია, რადგან ამით მოქალაქეობრივი ცნობიერების ამაღლება-ჩამოყალიბება ხდება და იგი ასევე საინტერესო, სახალისო და ინოვაციური სწავლების სტილია,რადგან ამ დროს მოსწავლეები ეცნობიან ერთმანეთის ოჯახის წევრებს.  ეცნობიან საინტერესო ეპიზოდებს სხვა ოჯახის წევრებისგან. სწავლობენ სხვათა ტრადიციებს.
6.პროექტის ამოცანები :
1.       პროექტის დაგეგმვა.
2.       მონიტორინგის ჯგუფის შექმნა.
3.        ვიზიტი  ოჯახებში.            
4.        სხვადასხვა ოჯახის ტრადიციების გაცნობა.
5.       პროექტის შედეგების პრეზენტაცია .  
                                    

7.განხორციელების ვადები :  4 – 29  მარტამდე.
8. პროექტის მისაღწევი მიზანი:
     .     მოსწავლეებში კვლევა-ძიების უნარ-ჩვევების განვითარება:
    .     კრიტიკული აზროვნების განვითარება;
  .      მოსწავლეებში გუნდური მუშაობის ,თანამშრომლობის და კომუნიკაბელურობის უნარების განვითარება.
    .     ქართული  ეროვნული ტრადიცპატივისცემა .
9.ამოცანების განსახორციელებლად საჭირო აქტივობები :

ამოცანა  1.    მომზადება- პროექტის თემისა და მიზნის განსაზღვრა კლასის დაყოფა ჯგუფებად.
2.   დაგეგმვა- მასწავლებლის კონსულტაცია,ინფორმაციის მოძიებისა და ანალიზის განსაზღვრა.
3. კვლევა- საჭირო ინფორმაციიის შეგროვება და კითხვარი ქართული  ეროვნული ტრადიციებთან დაკავშირებით სადაც მოახდინეს ანკეტური გამოკითხვა 4. ჩანახატების პრეზენტაცია თემაზე: ქართული  ეროვნული ტრადიციები“
5. დისკუსია- „ რომელი  ტრადიცია მოგწონთ „


11.მონიტორინგი: მონიტორინგი მოხდება გზადაგზა, ყოველი ეტაპის შემდგომ, გათვალისწინებული იქნება რეკომენდაციები.
12.ინდიკატორები: მოსწავლეთა უკუკავშირები, პროექტის ხელმძღვანელის ანგარიში განხორციელებული საქმიანობების შესახებ.
13.რისკები და ხარვეზები:
   .   ტექნოლოგიური პრობლემა,( ელექტრო ენერგიის გათიშვა).
    .    უამინდობა .
   .    ინფორმაციის სიმწირე.
    .    მოსწავლეთა მხრიდან გაცდენა ავადმყოფობის ან სხვა მიზეზით.
14.პროექტის მისაღწევი შედეგები:  
 . შეძლებენ დამოუკიდებლად გადმოსცენ და ისაუბრონ ქართული  ეროვნული ტრადიციებზე.
 .  ჩამოუყალიბდებათ სოციალურ- კულტურული და მოქალაქეობრივი ცნობიერება.
                                                               
                                

                               რეფლექსია
მეტად საინტერესო გამოდგა სოციალურ პროექტზე, თემით: ,, ქართული  ეროვნული ტრადიციასთან “  მუშაობა. პატარები დიდი ენთუზიაზმით ჩაებნენ მასში.
აღნიშნული პროექტი დაეხმარა პატარებს დამოუკიდებელი, შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნების ჩამოყალიბებაში. მოსწავლეებს გამოუმუშავდათ კოლაბორაციის, კვლევის, დაგეგმვარების, პრეზენტაციის უნარ-ჩვევები.
პროექტზე მუშაობის პერიოდში   მოსწავლეებმა პასუხი გასცეს შეკითხვებს, სადაც ძირითადი ცნებები იყო: ქართულ  ეროვნულ ტრადიციასთან
მუშაობის პროცესში თითოეული მათგანი აკეთებდა  საქართველოს სხვადასხვა კუთხეების  შესახებ პრეზენტაციას, მათ მოჰქონდათ ფოტოები ისტ-ის ტექნოლოგიებს.
 ბოლოს მოეწყო დისკუსია ქართული  ეროვნული ტრადიციის შესახებ.
დასკვნით ეტაპზე , მომზადდა პოსტერი „ფოტორეპორტაჟი“, სლაიდ შოუ „ჩემი წინაპრები“, ...
პროექტი დადებითად  შეფასდა, რადგან დაწყებით კლასში ამ პროექტის  განხორციელება   საჭიროებდა მეტ დახმარებას, პატარებს დამოუკიდებლად, გაუჭირდათ პროექტის დაცვა, პრეზენტაცია    .   





Комментариев нет:

Отправить комментарий