სასწავლო წლის პირველ სემესტრში ფუნქციონირება დაიწყო “ ქარგვისა და ქსოვის" წრემ, რომელშიც გაერთიანდა 10 მოსწავლე.საწრეო მუშაობა დაიწყო 1 ოქტომბრიდან კვირაში ერთხელ- ოთხშაბათობით, 2 სთ.
განსახილველი საკითხები წინასწარ შეირჩა, მუშაობა მიმართულია ხელსაქმეში მოსწავლეთა გასაწაფად.
ხელსაქმის წრის მოკლე დახასიათება
მიზანი :
- ქსოვის, ქარგვის ელემენტარული ნიმუშების ათვისება;
- მრავალფეროვანი, სახალისო და საინტერესო ნამუშევრის შექმნა;
- მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლება;
ხელსაქმე ყველა ადამიანისთვის არის საინტერესო. საკუთარი ტანსაცმლის მოწესრიგება, გაფორმება, გალამაზება ...
საწრეო მუშაობის პროგრამა
საგანი: ხელოვნება და შემოქმედება
წრის დასახელება : ხელსაქმე" ჯადოსნური ხელები"
სკოლა : ბათუმის მე- 18 საჯარო
კლასი : მე-5დან მე-8-მდე
წრის ხელმძღვანელი : მზევინარ კონცელიძე
წრის მიზანი: მოსწავლეებს შუძლიათ ისწავლონ საკუთარი ტანსაცმლის მოწესრიგება და გაალამაზება, ნაქსოვი და ნაქარგი ნიმუშების შექმნა, გეომეტრიული ხაზების , ორნამენტების ათვისება- გამოყენება.
სახელი:
გვარი:
მოსწავლის სახელი და გვარი:
1. თანახმა ხართ თუ არა თქვენი შვივლი ჩაერთოს საწრეო მუშაობაში?
ა) დიახ ბ) არა
2. საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს თქვენი შვილის ცოდნის გაღრმავებას?
ა) დიახ ბ) არა
3. როგორ ფიქრობთ, თქვენი შვილი ხალისითჩაერთვება საწრეო მუშაობაში?
ა) დიახ ბ) არა
4. რა შედეგს ელოდებით საწრეო მუშაობის დასრულების შემდეგ?
-----------------------------------------------------------------------------
5. რამდენი ქულით შეაფასებთ საწრეო მუშაობას?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
მოსწავლის კითხვარი
გვარი, სახელი
1. დროულად მოგეწოდათ თუი არა ინფორმაცია ჭრა-კერვის წრის შესახებ?
ა) დიახ ბ) არა
2. დაგეხმარათ თუ არა საწრეო მუშაობისას განხილული საკითხები ცოდნის გაღრმავებაში?
ა) დიახ ბ) არა
3. იყო თუ არა საინტერესო და სასრგებლო მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები?
ა) დიახ ბ) არა
4. იყო თუ არა მეგობრულ;ი გარემო?
ა) დიახ ბ) არა
5. როგორ შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
საწრეო მუშაობის პროგრამა და განრიგი
N
|
თემა
|
აქტივობა
|
საათების რაოდენობა
|
დრო
|
1
|
ნახატის გადატანა ქსოვილზე
|
ნახატის შერჩევა და გადატანა ქსოვილზე
|
1 სთ
|
9/10
|
2
|
ნაქარგი წყლით
|
ნაქარგის შესრულება- წყალზე
|
1 სთ
|
16/10
|
3
|
ნაქარგი გლადით
|
ნაქარგის შესრულება და ამოვსება
|
1 სთ
|
23/10
|
4
|
ნაქარგი ჯვრებით
|
სურათის , ნაქარგის შესრულება
|
1 სთ
|
30/10
|
5
|
ნაქარგი რეშილია
|
ნაქარგის შესრულება მაგიდის გადასაფარებელზე
|
1 სთ
|
06/11
|
6
|
ყაისნაღით თვლის ამოღება
|
თვალის ამოღება ყაისნაღით
|
1 სთ
|
13/11
|
7
|
საქარგავი ნიმუშის მიცემა
|
ერთი თვალის ამოღება, ორი თვალის ამოღება
|
1 სთ
|
20/11
|
8
|
თავშლის ქსოვა
|
ყაისნაღით შარფის ქსოვა
|
1 სთ
|
27/11
|
9
|
ქუდის ქსოვა
|
ყაისნაღით ქუდის ქსოვა
|
1 სთ
|
04/12
|
10
|
ქსოვა ჩხირებით
|
წაღმა ქსოვა
|
1 სთ
|
11/12
|
11
|
ქსოვა ჩხირებით
|
უკუღმა ქსოვა
|
1 სთ
|
18/12
|
12
|
ქსოვა ჩხირებით
|
ქსოვა ხაზებით
|
1 სთ
|
25/12
|
საწრეო მუშაობის მიზნები
მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება, შემოქმედებითი უნარების წარმოჩენა და განვითარება.
შემოქმედებითი, დამოუკიდებელი , ასევე თანამშრომლობითი უნარების ჩამოყალიბება და განვითარება.
წრის მოკლე დახასიათება: საწრეო მუშაობის მიზანია მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების საგნის სწავლებაში. ასევე მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების განვითარება. მეცადინეობა მეტად მნიშვნელოვანია იმითაც, რომ ზეგავლენას მოახდენს მოსწავლეთა სულიერ სამყაროზე , გააღრმავებს და სათანადო მიმართულებას მისცემს გრძნობებს და განცდებს. მოამზადებს რეალური ცხოვრებისათვის. ხელს შეუწყობს თვითგამოხატვას.ფანტაზიისა და წარმოსახვის უნარის განვითარებას. მოსწავლეები შეისწავლიან ქსოვას, ქარგვას, სხვადასხვა ნიმუშებს.
წრეში გაერთიანებული არიან I საფეხურის მოსწავლეები. ისინი შეისწავლიან გამოყენებით ხელოვნებას, შევეხებით გეომეტრიული ფიგურებს, ორნამენტებს, ფერებს, ფორმებს, სტილს.
მოსწავლეები მონაწილეობას მიიღებენ სასკოლო გამოფენაში.
რესურსები: საქარგავი ნიმუშები, თარგები, პატარა ფორმატის ქაღალდები, საქსოვი ჩხირები, ყაისნაღი, მაკრატელი, ძაფები, ირისის და სხვა საქსოვი ძაფები...
წრის აქტუალურობა
ვფიქრობ, სემესტრის განმავლობაში წარმართული მუშაობა მეტად აქტუალური და ნაყოფიერია, რადგან სწორედ ამ ასაკში იწყებენ ბავშვები ფერთა შერევას , აპლიკაციების გაკეთება- გამოყენებას, საკუთარის და განსხვავებულის ძიება-შექმნას.წრე ხელს უწყობს მათი პოტენციალის გამოვლენას.
დასწრების ფურცელი
წრის სახელწოდება: "ჯადოსნური ხელები"
2019-20120 სასწავლო წლის I სემესტრი
N
|
გვარი, სახელი
|
თარიღი
|
ხელმოწერა
|
|
1
|
ნინი მახარაძე
|
|||
2
|
მარი ზოიძე
|
|||
3
|
ანანო ჩავლეიშვილი
|
|||
4
|
ლიზი ქამაშიძე
|
|||
5
|
ნინი კვაჭაძე
|
|||
6
|
ნინი ირემაძე
|
|||
7
|
მარი ხავლოშვილი
|
მსვლელობა:
ნამუშევრები
Комментариев нет:
Отправить комментарий