სასწავლო წლის პირველ სემესტრში ფუნქციონირება დაიწყო “ჭრა - კერვის" წრემ, რომელშიც გაერთიანდა 10 მოსწავლე.საწრეო მუშაობა დაიწყო 1 ოქტომბრიდან კვირაში ერთხელ- ორშაბათობით, 2 სთ.
განსახილველი საკითხები წინასწარ შეირჩა, მუშაობა მიმართულია ხელსაქმეში მოსწავლეთა გასაწაფად.
ხელსაქმის წრის მოკლე დახასიათება
ჭრა-კერვის მიზანი :
მოსწავლეებს შევთავაზე ეფიქრათ დიზაინზე, დიზაინერობაზე და აქედან მიღებულ შესაძლო საარსებო შემოსავალზე.
საწრეო მუშაობის პროგრამა
საგანი: ხელოვნება და შემოქმედება
წრის დასახელება : ხელსაქმე" მარჯვე ხელები"
სკოლა : ბათუმის მე- 18 საჯარო
კლასი : მე-5დან მე-8-მდე
წრის ხელმძღვანელი : მზევინარ კონცელიძე
წრის მიზანი: მოსწავლეებს შუძლიათ ისწავლონ საკუთარი ტანსაცმლის მოწესრიგება და გაალამაზება, ზომების აღება და ქსოვილზე გადატანა, მათემატიკური აზროვნება და გეომეტრიული ნახაზების შედგენა. ქსოვილის დაჭრა და შეკერვა.
კითხვარი მშობლებისათვის
სახელი:
გვარი:
მოსწავლის სახელი და გვარი:
1. თანახმა ხართ თუ არა თქვენი შვივლი ჩაერთოს საწრეო მუშაობაში?
ა) დიახ ბ) არა
2. საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს თქვენი შვილის ცოდნის გაღრმავებას?
ა) დიახ ბ) არა
3. როგორ ფიქრობთ, თქვენი შვილი ხალისითჩაერთვება საწრეო მუშაობაში?
ა) დიახ ბ) არა
4. რა შედეგს ელოდებით საწრეო მუშაობის დასრულების შემდეგ?
-----------------------------------------------------------------------------
5. რამდენი ქულით შეაფასებთ საწრეო მუშაობას?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
მოსწავლის კითხვარი
გვარი, სახელი
1. დროულად მოგეწოდათ თუი არა ინფორმაცია ჭრა-კერვის წრის შესახებ?
ა) დიახ ბ) არა
2. დაგეხმარათ თუ არა საწრეო მუშაობისას განხილული საკითხები ცოდნის გაღრმავებაში?
ა) დიახ ბ) არა
3. იყო თუ არა საინტერესო და სასრგებლო მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები?
ა) დიახ ბ) არა
4. იყო თუ არა მეგობრულ;ი გარემო?
ა) დიახ ბ) არა
5. როგორ შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
საწრეო მუშაობის პროგრამა და განრიგი
შემოქმედებითი, დამოუკიდებელი , ასევე თანამშრომლობითი უნარების ჩამოყალიბება და განვითარება.
წრის მოკლე დახასიათება: საწრეო მუშაობის მიზანია მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების საგნის სწავლებაში. ასევე მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების განვითარება. მეცადინეობა მეტდ მნიშვნელოვანია იმითაც, რომ ზეგავლენას მოახდენს მოსწავლეთა სულიერ სამყაროზე , გააღრმავებს და სათანადო მიმართულებას მისცემს გრძნობებს და განცდებს. მოამზადებს რეალური ცხოვრებისათვის. ხელს შეუწყობს თვითგამოხატვას.ფანტაზიისა და წარმოსახვის უნარის განვითარებას.
წრეში გაერთიანებული არიან I საფეხურის მოსწავლეები. ისინი შეისწავლიან გამოყენებით ხელოვნებას, შევეხებით გეომეტრიული ფიგურებსა და სიგრძის საზომებს, ფერებს, ფორმებს, სტილს.
მოსწავლეები მონაწილეობას მიიღებენ სასკოლო გამოფენაში.
რესურსები: ფანქრები, ქსოვილები, დიდი ფორმატის ქაღალდები, მაკრატელი, ძაფები, ნემსი , საკერვი მანქანა.
დასწრების ფურცელი
წრის სახელწოდება: "მარჯვე ხელები"
2019-20120 სასწავლო წლის I სემესტრი
1 შეხვედრა
ჭრა-კერვის მიზანი :
- მრავალფეროვანი, სახალისო და საინტერესო ნამუშევრის შექმნა;
- მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლება;
მოსწავლეებს შევთავაზე ეფიქრათ დიზაინზე, დიზაინერობაზე და აქედან მიღებულ შესაძლო საარსებო შემოსავალზე.
საწრეო მუშაობის პროგრამა
საგანი: ხელოვნება და შემოქმედება
წრის დასახელება : ხელსაქმე" მარჯვე ხელები"
სკოლა : ბათუმის მე- 18 საჯარო
კლასი : მე-5დან მე-8-მდე
წრის ხელმძღვანელი : მზევინარ კონცელიძე
წრის მიზანი: მოსწავლეებს შუძლიათ ისწავლონ საკუთარი ტანსაცმლის მოწესრიგება და გაალამაზება, ზომების აღება და ქსოვილზე გადატანა, მათემატიკური აზროვნება და გეომეტრიული ნახაზების შედგენა. ქსოვილის დაჭრა და შეკერვა.
კითხვარი მშობლებისათვის
სახელი:
გვარი:
მოსწავლის სახელი და გვარი:
1. თანახმა ხართ თუ არა თქვენი შვივლი ჩაერთოს საწრეო მუშაობაში?
ა) დიახ ბ) არა
2. საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს თქვენი შვილის ცოდნის გაღრმავებას?
ა) დიახ ბ) არა
3. როგორ ფიქრობთ, თქვენი შვილი ხალისითჩაერთვება საწრეო მუშაობაში?
ა) დიახ ბ) არა
4. რა შედეგს ელოდებით საწრეო მუშაობის დასრულების შემდეგ?
-----------------------------------------------------------------------------
5. რამდენი ქულით შეაფასებთ საწრეო მუშაობას?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
მოსწავლის კითხვარი
გვარი, სახელი
1. დროულად მოგეწოდათ თუი არა ინფორმაცია ჭრა-კერვის წრის შესახებ?
ა) დიახ ბ) არა
2. დაგეხმარათ თუ არა საწრეო მუშაობისას განხილული საკითხები ცოდნის გაღრმავებაში?
ა) დიახ ბ) არა
3. იყო თუ არა საინტერესო და სასრგებლო მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები?
ა) დიახ ბ) არა
4. იყო თუ არა მეგობრულ;ი გარემო?
ა) დიახ ბ) არა
5. როგორ შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
საწრეო მუშაობის პროგრამა და განრიგი
N
|
თემა
|
აქტივობა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
1
|
ზომების აღება
|
სანტიმეტრით ზომების აღება, აღნიშვნა და რვეულში გადატანა, გამოთვლა.
|
1 სთ
|
07/10
|
2
|
ზომების გადატანა ქაღალდზე
|
თარგის გამოჭრა
|
1 სთ
|
14/10
|
3
|
ზომების გადატანა ქსოვილზე
|
ქაღალდით გადატანა ქსოვილზე
|
1 სთ
|
21/10
|
4
|
ქსოვილის დაჭრა და შეკერვა
|
ლამბით კერვა
|
1 სთ
|
28/10
|
5
|
კერვა ლამბით
|
დაჭრილი ქსოვილის დალამბვა
|
1 სთ
|
04/11
|
6
|
კერვა ჯვარედინი
|
კაბის ბოლოს ამოხვევა
|
1 სთ
|
11/11
|
7
|
ღილის დაკერება
|
ღილის დაკერება ქვედა კაბაზე
|
1 სთ
|
18/11
|
8
|
ელვაშესაკრავის დაკერება
|
ელვაშესაკრავის დაკერება ქვედა კაბაზე
|
1 სთ
|
25/11
|
9
|
შარვლის ბოლოების შემოკერვა
|
შარვლის ბოლოების გადაჭრა და შემოკერვა
|
1 სთ
|
02/12
|
10
|
ე.წ. კლიოშის შეკერვა
|
თარგის გამოჭრა
|
1 სთ
|
09/12
|
11
|
თარგის გადატანა ქსოვილზე
|
ქსოვილის გადაჭრა და დალამბვა
|
1 სთ
|
16/12
|
12
|
ქვედა კაბის შეკერვა
|
ღილის დაკერება,
ელვაშესაკრავის დაკერება .
|
1 სთ
|
23/12
|
საწრეო მუშაობის მიზნები
მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება, შემოქმედებითი უნარების წარმოჩენა და განვითარება.შემოქმედებითი, დამოუკიდებელი , ასევე თანამშრომლობითი უნარების ჩამოყალიბება და განვითარება.
წრის მოკლე დახასიათება: საწრეო მუშაობის მიზანია მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების საგნის სწავლებაში. ასევე მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების განვითარება. მეცადინეობა მეტდ მნიშვნელოვანია იმითაც, რომ ზეგავლენას მოახდენს მოსწავლეთა სულიერ სამყაროზე , გააღრმავებს და სათანადო მიმართულებას მისცემს გრძნობებს და განცდებს. მოამზადებს რეალური ცხოვრებისათვის. ხელს შეუწყობს თვითგამოხატვას.ფანტაზიისა და წარმოსახვის უნარის განვითარებას.
წრეში გაერთიანებული არიან I საფეხურის მოსწავლეები. ისინი შეისწავლიან გამოყენებით ხელოვნებას, შევეხებით გეომეტრიული ფიგურებსა და სიგრძის საზომებს, ფერებს, ფორმებს, სტილს.
მოსწავლეები მონაწილეობას მიიღებენ სასკოლო გამოფენაში.
რესურსები: ფანქრები, ქსოვილები, დიდი ფორმატის ქაღალდები, მაკრატელი, ძაფები, ნემსი , საკერვი მანქანა.
წრის აქტუალურობა
ვფიქრობ, სემესტრის განმავლობაში წარმართული მუშაობა მეტად აქტუალური და ნაყოფიერია, რადგან სწორედ ამ ასაკში არიან ბავშვები დაინტერესებულნი ხელსაქმით, თოჯინების მორთვით, მათთვის ტანსაცმლისა და აქსესუარების შექმნით.
წრე ხელს უწყობს მათი პოტენციალის გამოვლენას.
დასწრების ფურცელი
წრის სახელწოდება: "მარჯვე ხელები"
2019-20120 სასწავლო წლის I სემესტრი
N
|
გვარი, სახელი
|
თარიღი
|
ხელმოწერა
|
|
1
|
ნინი მახარაძე
|
|||
2
|
მარი ზოიძე
|
|||
3
|
ანანო ჩავლეიშვილი
|
|||
4
|
ლიზი ქამაშიძე
|
|||
5
|
ნინი კვაჭაძე
|
|||
6
|
ნინი ირემაძე
|
|||
7
|
მარი ხავლოშვილი
|
1 შეხვედრა
2019 წლის
7 ოქტომბერს ჩატარდა წრის 1-შეხვედრა.ბავშვებს გავაცანი ზომების აღება.ზომებისგან
ნახაზის შედგენა.
2 შეხვედრა
2019 წლის 21 ოქტომბერს ჩატარდა წრის 2-შეხვედრა.ბავშვებს შევასწავლე ზომების გადატანა ქაღალდზე.თარგის აგება და გამოჭრა .
3 შეხვედრა
2019 წლის 28 ოქტომბერს ჩატარდა წრის მე - 3 შეხვედრა.შევასწავლე
თარგის გადატანა ქსოვილზე. ქვედა კაბის დაჭრა.
4 შეხვედრა
2019 წლის 4 ნოემბერს ჩატარდა წრის მე -4 შეხვედრა.ბავშვები
მხიარულად ჩაერთენ თავიანთი ქვედა ბოლოს შეკერვაში.დავლამბეთ და შევასრულეთ ხელით ნაკერი.
5 შეხვედრა
2019 წლის 11ნოემბერს ჩატარდა წრის მე 5 შეხვედრა.ქვედა
კაბის ამოხვევა კრესტიკით ღილის და ზმეიკის
დაკერება.
6 შეხვედრა
2019 წლის 25 ნოემბერს ჩატარდა წრის მე- 6 შეხვედრა.ბავშვებმა
ხალისით შეასრულეს ქვედა ბოლოს შეკერვა და დაიწყეს
ჩანთის დაჭრა და შეკერვა.
7 შეხვედრა
2019 წლის 2 დეკემბერს ჩატარდება წრის მე -7 შეხვედრა .ბავშვები შეასრულებენ სხვადასხვა სახის,ზღვის, კოსმეტიკის, და სამეცადინო ჩანთების აქსესუარებს.
8 შეხვედრა
2019 წლის 9 დეკემბერს ჩატარდება წრის მე-8 შეხვედრა.ბავშვები თავიანთი ხელით აიღებენ ზომებს და ააგებენ თარგს, რომელსაც გადაიტანენ ქსოვილზე,გამოჭრიან ქვედა ბოლოს და შეკერვენ.
9 შეხვედრა
2019 წლის 16 დეკემბერს ჩატარდება მე -9 შეხვედრა. ქვედა ბოლოს დალამბვა
და შეკერვა,ბავშვებს მიეცემათ შესაძლებლობა თავიანთი ხელით შექმნილი ტანისამოსი ჩაიცვან სკოლაში.
10 შეხვედრა
2019 წლის 23 დეკემბერსჩატარდებაა მე- 10 შეხვედრა.ბავშვებს მოაწყობენ თავიანთი
ხელით შექმნილი ნაბუშევრების გამოფენას.
Комментариев нет:
Отправить комментарий